o you hear me,
你有聽見嗎?

I'm talking to you
我在跟你說話

Across the water across the deep blue ocean
跨越河川,跨越大海

Under the open sky, oh my, baby I'm trying
藍天底下,喔!寶貝我在努力嘗試

Boy I hear you in my dreams
親愛的男孩,我在夢中聽見你的聲音

I feel your whisper across the sea
我能感覺你低聲的呢喃正跨越海洋

I keep you with me in my heart
你永遠與我同在我的心上

You make it easier when life gets hard
因為你的幫忙讓生活變得沒那麼困難


I'm lucky I'm in love with my best friend
我好幸運,最好的朋友有你愛我

Lucky to have been where I have been
慶幸到過那些曾經去的地方

Lucky to be coming home again
慶幸又再一次回到家鄉

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
要花多少時間等待像這樣的愛,他們不知道

Every time we say goodbye
每一次和你分開


I wish we had one more kiss
我總是希望能再多一個吻

I'll wait for you I promise you, I will
我答應你,我會一直等你,一直等你


I'm lucky I'm in love with my best friend
我好幸運,最好的朋友有你愛我

Lucky to have been where I have been
慶幸到過那些曾經去的地方


Lucky to be coming home again
慶幸又再一次回到家鄉


Lucky we're in love every way
慶幸任何時候都有你愛我


Lucky to have stayed where we have stayed
慶幸待在我們曾經待過的地方

Lucky to be coming home someday
慶幸終有一天我將回到家鄉


And so I'm sailing through the sea
於是我正努力航越這片海洋

To an island where we'll meet
航向我們即將相遇的島嶼


You'll hear the music fill the air
你會聽見音樂滿佈在空氣中

I'll put a flower in your hair
我要摘一朵鮮花放在你的髮上

though the breezes through trees
微風輕拂過樹梢

Move so pretty you're all I see
你的姿態在我眼中是那樣的優美

As the world keeps spinning round
此刻的世界一直不停旋轉

You hold me right here right now
因為此時此刻我和你正相擁在一塊


I'm lucky I'm in love with my best friend
我好幸運,最好的朋友有你愛我

Lucky to have been where I have been
慶幸到過那些曾經去的地方

Lucky to be coming home again
慶幸又再一次回到家鄉

I'm lucky we're in love every way
慶幸任何時候都有你愛我

Lucky to have stayed where we have stayed
慶幸待在我們曾經待過的地方
arrow
arrow
    全站熱搜

    chih 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()